Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Ikuti Kami Dengan Cara Klik Disini

There is an anthurium plowmanii, or more popularly known as gelombang cinta in indonesia, on the verandah of my house. The plant is big. It is one meter high and one half meter wide. The leaves are wide, like big fans with dark green color. I planted it in a big black pot. I like the plant because I feel peaceful every time I see it how is the leaves of gelombang cinta?

There is an anthurium plowmanii, or more popularly known as gelombang cinta in indonesia, on the verandah of my house. the plant is big. it is one meter high and one half meter wide. the leaves are wide, like big fans with dark green color. i planted it in a big black pot. i like the plant because i feel peaceful every time i see it how is the leaves of gelombang cinta:

  1. perkiraan harga di masa yang akan datang.
  2. small leaves and black green.
  3. wide leaves and green dark.
  4. small leaves and dark green.

Jawabannya adalah a. perkiraan harga di masa yang akan datang.

There is an anthurium plowmanii, or more popularly known as gelombang cinta in indonesia, on the verandah of my house. the plant is big. it is one meter high and one half meter wide. the leaves are wide, like big fans with dark green color. i planted it in a big black pot. i like the plant because i feel peaceful every time i see it how is the leaves of gelombang cinta perkiraan harga di masa yang akan datang.

Pembahasan

Jawaban a. perkiraan harga di masa yang akan datang menurut saya ini yang benar, karena sudah tertulis dengan jelas pada buku dan catatan rangkuman pelajaran.

Jawaban b. small leaves and black green menurut saya ini salah, karena sudah menyimpang jauh dari apa yang ditanyakan.

Jawaban c. wide leaves and green dark menurut saya ini juga salah, karena setelah saya cek di buku ternyata lebih tepat untuk jawaban pertanyaan lain.

Jawaban d. small leaves and dark green menurut saya ini malah 100% salah, karena tidak masuk dalam pembahasan yang ada pada buku pelajaran.

Kesimpulan

Dari penjelasan dan pembahasan diatas, bisa kita simpulkan bahwa pilihan jawaban yang paling benar adalah a. perkiraan harga di masa yang akan datang.

Jika masih ada pertanyaan lain, dan masih bingung untuk memilih jawabannya. Bisa tulis saja dikolom komentar. Nanti saya bantu memberikan jawaban yang benar.

Posting Komentar untuk "There is an anthurium plowmanii, or more popularly known as gelombang cinta in indonesia, on the verandah of my house. The plant is big. It is one meter high and one half meter wide. The leaves are wide, like big fans with dark green color. I planted it in a big black pot. I like the plant because I feel peaceful every time I see it how is the leaves of gelombang cinta?"